Dicsőítem Jézus Krisztust, aki meghalt értem!

2012.07.24 09:02

 Van egy ének amit nagyon szeretek, amit először 2009 május 31-én hallottam, a Westend Tetőkerten a Soul and Gospel fesztiválon, és először halottam azt a nagyon szuper keresztyén együttest, akik ezt írták és éneklik, a Parachute Band-ot, az együttes új-zélandi, 1995-ben alakult és azóta végeznek egy nagyon áldott szolgálatot, 12 lemezük jelent meg eddig! Nagyon hálás vagyok Istennek, hiszen eddig kétszer hallhattam őket élőben, és jővő kedden lesz a harmadik alkalom, hogy hallhatom és láthatom őket élőben! :)

Az énekre visszatérve, amiről most szeretnék írni egy pár sort a 2007-es lemezükön jelent meg a Roadmaps and Revelations lemezen, az ének címe: Glorified.

A Soul and Gospel fesztiválon és a Reménység Fesztiválon is énekelték, és jobban utána néztem a szövegének, és szerintem egy nagyon mély tartalommal bír az énekszövege, na és persze a hangszerelés is nagyon jó.

Amikor ezt az éneket meghallottam először,  nagyon megszerettem ezt a dalt, és nagy örömömre a Reménység Fesztiválon is énekelték!

Olyan jó Isten, hogy kegyelmével felemel minket, és eljön hozzánk dicsőségével! Megtisztít minket, minden bűntől, ha megbánjuk bűneinket!

,, Adjatok hálát az Atyának, aki alkalmassá tett titeket arra, hogy a szentek örökségében, a világosságban részesüljetek "   Kolossé 1, 12

 

Az ének tartalma:

,, Jöjj el Istenünk dicsőségben, jöjj el tisztító kegyelmeddel.

Ki vagyok én, hogy törődsz velem?

Jöjj, és dicsőülj meg az én életemben is!

 Megdicsőült, megdicsőült!

A föld megremeg és neved felemelkedik, és dicsőítenek Istenem!

Kezedbe teszem az életem, nap mint nap, mint élő áldozatot!

Ki vagyok én, hogy törődsz velem?

Dicsőítem azt aki meghalt értem! "

 

Az ének:  www.youtube.com/watch?v=WQk5TYr7K2A

Az együttes weblapja:  https://www.parachutemusic.com/

 

Mindenkinek további áldott nyarat kívánok!

Legyetek áldottak a Jézus Krisztus nevében! :)

 

Makra Zsolt