,, Megbocsátom vétküket, és meggyógyítom országukat! "

2012.06.28 11:13

,, De megalázza magát népem, amelyet az én nevemről neveznek, ha imádkoznak, keresik az én orcámat, és megtérnek gonosz utaikról, én is meghallgatom a mennyből, megbocsátom vétküket, és meggyógyítom országukat. "      2 Krónikák 7,14

 

Nagyon szeretem ezt az igét, hiszen Magyarországra is vonatkozik! Tudom, hogy még nagyon sok dolog van ,amit meg kell tennünk az országunkban nekünk hívő embereknek ( ima, böjt, evangélizácio, misszió). Hiszen Jézus Krisztus mondja: ,, Menjetek el tehát, tegyetek tanítvánnyá minden népet, megkeresztelve őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében. "  Máté 28, 19

Tehát nekünk többek között ez a feladatunk, hogy vigyük Isten igéjét, és mutassuk be az Isten országát, és, hogy minél több emberrel megismertessük az Isten Királyságát! Hiszek a változásban, hiszen vannak csodák, és Isten még a legkeményebb szívet is megtudja lágyítani! Istennél semmi sem lehetetlen!

Nagy örömömre szolgál, hogy létre tudtuk hozni ezt a weblapot, és így minél több ember megtudja ismerni a Missziónkat és az együttesünket, minél több embernek elszeretnénk mondani azt, hogy Jézus Krisztus él és uralkodik, és hogy szereti őket, és még tart a kegyelem!

Ma Csepelre készülünk, egy hajléktalanszállóba, ahol evangelizációs alkalom lesz és mi fogjuk vezetni a dicsőítést, és szolgálunk bizonyságtételekkel!

Kérlek imádkozzatok, hogy minél több megtérő legyen! Hiszen Isten előtt minden ember értékes! 

Még tart a kegyelem ma még lehet jönni, hogy befogadd Jézus Krisztust a szívedbe!

Nagyon hálás vagyok azért, hogy én már befogadtam Jézus Krisztust a szívembe, hiszen ha nem tettem volna meg, akkor most nem is tudnám, hol tartanák! Jézus Krisztus megbocsátotta a bűneimet!

Jézus Krisztus a szívemben él!

 

Hétfőtől egy gyerektáborban veszünk részt Bélmegyeren ( Békés megye) ahol szintén szolgálunk a gyerekek felé!

Kérlek imádkozzatok azért, hogy Isten munkálkodjon a táborban is!

Legyetek áldottak a Jézus Krisztus nevében!

Mindenkinek áldott napokat kívánok!

 

 

 

Makra Zsolt