Imaéjszaka Kartalon!

2012.08.06 09:03

 

Már nagyon vártam ezt a napot, hogy ott lehessek Kartalon, hogy elmenjek imádkozni a város lelki ébredéséért, és a helyreállásáért és azért, hogy  megszűnjenek a kocsmák, játéktermek, diszkók, és a természetgyógyászat és  mindenféle okkult dolog! Imádsággal és zenével hangolódtam rá az alkalomra, a Parachute Band-et, hallgattam. Hála legyen Istennek, nagyon jó idő volt! A kartali lelkipásztor lányaival  Adinával és Melindával  voltam imádkozni, és egy nagyon áldásos alkalom volt, imádkoztunk, énekeltünk, és jókat beszélgettünk!  Bejártuk Kartalt elmentünk az összes kocsmához és imádkoztunk azért, hogy megszűnjenek a kocsmák és megtérjenek az emberek! A lelkipásztor családnál aludhattam, és vasárnap részt vehettem az istentiszteleten is, ami szintén áldásos volt, nagyon áldott család. Másodszorra voltam Kartalon, de nagyon szeretem ezt a várost!

Hiszünk a változásban, hiszünk abban, hogy az emberek elfogadják Jézus Krisztust!

,, Boldognak mond benneteket minden nép, mert gyönyörű lesz országotok! "   Malakiás 3,12

 

Makra Zsolt